Det ryktes at McCartneys turne fortsetter i Sør-Amerika i november med konserter i Buenos Aires, Argentina den 14 og 15, samt konserter i Brasil, Chile og muligens Peru.
Redaktøren gratulerer klubens eminente sekretær Joakim med 30-årsdagen i dag! Du gjør en super jobb for klubben, Noel! Men husk at Beatles er større enn Oasis.
Hurra! Idag kan vi gratulere det første Beatles-barnebarnet, Tatya Jane (Zak's datter), med 25-årsdagen!! Snart kommer vel Beatles-oldebarna, det blir mer og mer å holde styr på...
Henry McCullough: Gikk forbi Elm Street idag. Han spiller der om 2 dager. Der hang flere konsertplakater om hva som skulle skje der framover. Men noe om Henry? Nei da! Så over til hans egen hjemmeside, og avdeling for LIVE: Noe om spillingene i Oslo og omegn i disse dager der? No no no, ikke der heller!! Ingen PR mann dette. Og ønsker kanskje heller ikke at folk skal komme??
Ringo med flere bidrar på Jerry Lee Lewis' siste plate -link- mens Yoko inviterer til freakshow når hun får besøk av Lady Gaga på scenen med Plastic Ono Band -link-
Registrert: lør jan 28 2006, 12:53 Sted: Løvenstad innlegg: 330
Det er ingen som vet noe mer enn dette. Man venter på en offisiell annonsering, som etter sigende skal komme den 27. September. Hvis det viser seg å være Paul som skal spille, så regner jeg med at det første stedet som umiddelbart vil begynne å diskutere dette vil være Maccas offisielle forum. hilsen Wogew Min Beatlesside
Jeg vant også, både til McCartney 1. Juni og til Ringo 12. Januar. Og kjæresten min vant også, så vi har to billetter til overs til begge arrangementene. hilsen Wogew Min Beatlesside
Hvor har dere fått billetter forresten? Er det noe vits å oppgradere fra Unreserved Pitch til Centenary Stand - med adgang Reds Bar m/ 'hvilerom' osv - eller er det mer gøy midt i massene? Har ikke bruk for drikkevarer likevel..
Bilettene er i boks - ser ut til at det blir et anselig antall fra NW på Anfield. Er det noen som har "forsket" litt på mest praktisk reisemåte? Regner vel med at det blir rift om hotellsengene i L'pool rundt de tider også, så det er vel greiest å være tidlig ute med den bestillingen også. Winston O'Boogie
"Ekstrabillettene" mine har allerede fått ben å gå på i løpet av i dag. Ang "Oppgradering" så var jo det gruelig dyrt, og det innebærer jo kun at man får sitte og tilgang til bar. Det er usikkert om de vil innebære noe bedre utsikt. De vanlige billettene de fleste av oss har blitt tildelt er sannsynligvis ståplasser på gressmatta, og da kan man bevege seg rundt omkring på det området. Angående reisemåte så er vel eneste direkterute fra Norge Ryanair fra Torp ved Sandefjord til John Lennon Airport
[ Endret tir okt 30 2007, 06:38 ] hilsen Wogew Min Beatlesside